tirsdag 1. mai 2012

Oppskrift på bursdag



En god venninne av meg bestilte dette kortet:)
Det skulle gå i svart og grått,noe som ikke er så typiske farger for meg. 
Men jeg synes resultatet ble utrolig stilig 
og med en liten rosa touch ble jeg kjempe fornøyd:))
Kortet skulle være til ei jente som fylte 18 år og som skulle reise til Frankrike 
så da fant jeg dette bildet på nettet som jeg syntes passet veldig bra:)
Pyntet med bånd, blonde, blomster, blader, swirl, metall sommerfugl og tall

***
Innsiden med flott bursdagstekstt fra NSS
Pyntet med blomster blonde, bånd,swirl,blomster og blader


Ha en flott dag! 
God klem

5 kommentarer:

  1. Nydelig:)
    Herlig pyntet på alle sider.
    Klem Connie

    SvarSlett
  2. Elegant kort til ei ung "dame". Eg liker også å bruke bilder som passer til mottakeren. Blir litt meir personlig då.

    SvarSlett
  3. Nydeligt !
    Snakkes på Torsdag

    SvarSlett
  4. This is so gorgeous.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  5. Hei Inger Marie, dette ble kjempe lekkert.
    Klem :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie